وبلاگ ایران ریمیکس

پخش بروزترین موزیک های ریمیکس شده فارسی و خارجی

وبلاگ ایران ریمیکس

پخش بروزترین موزیک های ریمیکس شده فارسی و خارجی

ریمیکس آهنگ شاد امیرحسین افتخاری به نام ای یار

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۴۷ ق.ظ



جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید


متن شعر

مجنون تر از آنم که دمی رام شوم با بوی سر زلف تو آرام شوم (2)

یار دل آزار من گرمی بازار من (3)

ای یار ای یار یار تو چقدر سرخوشی
ای یار ای یار یار تو مرا میکشی

حال مرا دیدی و
غم ز دلم چیدی و
غصه ی من خوردی و
دل من بردی و (2)

یارم یارم گلم
یار یارم گلم
دل به دل من بده (2)

من مست مستم باده بدستم
وای خدا باده نخورده سر شکستم (2)

دل دادم دل بردی دل به تو بستم
یک کاری کردی که کار دادی دستم (2)



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۰
Million Dollar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی